خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مطرح کرد:

نقش موثر مشارکت مردمی در ارتقاء امنیت

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۸۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشارکت مردم در امنیت عمومی را اثر بخش دانست و گفت: تقویت تعاملات مردمی پلیس علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضایت عمومی تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد مسعود زاهدیان"  با حضور در مرکز نظارت همگانی ( 197)، از نزدیک  با مردم دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس  پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه این ملاقات چهره به چهره با مردم، اظهار داشت: توجه بر تعامل با مردم، ترویج فرهنگ نقد پذیری، نظارت و پاسخگویی، بهره برداری از نظارت علمی اندیشمندان و محققان و ... همواره از راهبردهای اصلی در نیروی انتظامی محسوب می شود. 

وی با اشاره به اینکه سامانه 197 پل ارتباطی خوبی میان مردم و نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: سامانه 197 مشارکت مردم با پلیس را افزایش داده و پلیس نیز به پشتوانه این سرمایه اجتماعی  گرانسنگ ماموریت ها را پیش می برد، چرا که اعتماد مردم به پلیس، افتخاری بزرگ برای  نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشارکت مردم در امنیت عمومی را بسیار مهم و اثر بخش دانست و گفت: گسترش و تقویت تعاملات و ارتباطات مردمی  پلیس و دیگر نهادهای متولی نظم و امنیت  علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضایت عمومی اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز