خبرگزاری کار ایران

سردار زاهدیان:

نقش موثر مشارکت مردمی در ارتقا امنیت/ راهبرد پلیس پاسخگویی به مطالبات مردمی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۴۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشارکت مردم در امنیت عمومی را اثر بخش دانست و تاکید کرد: تقویت تعاملات مردمی پلیس علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقا رضایت عمومی تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه این ملاقات چهره به چهره با مردم گفت: توجه بر تعامل با مردم، ترویج فرهنگ نقد پذیری، نظارت و پاسخگویی، بهره‌برداری از نظارت علمی اندیشمندان و محققان و... همواره از راهبردهای اصلی در نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی خوبی میان مردم و نیروی انتظامی است، اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ مشارکت مردم با پلیس را افزایش داده و پلیس نیز به پشتوانه این سرمایه اجتماعی گرانسنگ ماموریت‌‌ها را پیش می‌برد چراکه اعتماد مردم به پلیس، افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشارکت مردم در امنیت عمومی را بسیار مهم و اثر بخش دانست و تصریح کرد: گسترش و تقویت تعاملات و ارتباطات مردمی پلیس و دیگر نهادهای متولی نظم و امنیت علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقا رضایت عمومی اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز