خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

رایزنی‌های وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکلات دانش‌آموزان بازداشت شده

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۷۹۰

وزیر آموزش و پرورش در خصوص بروز مشکلاتی برای برخی دانش آموزان در روزهای اخیر گفت: رایزنی های این وزارتخانه با دستگاه های ذیربط از جمله وزارت اطلاعات و قوه قضائیه برای حل مشکل این دانش آموزان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بطحایی با اشاره به اینکه تا کنون براثر رایزنی های انجام شده مشکل عمده دانش آموزانی که جرمی مرتکب نشده بودند حل شده است، گفت: با توجه به نزدیکی فصل امتحانات، اهتمام جدی بعمل آورده ایم که با همکاری و رایزنی با دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی و قضایی مشکل سایر دانش آموزان نیز حل شود.

بطحایی در تشریح علل مشکلات پیش آمده برای دانش آموزان گفت: متاسفانه زمانیکه اعتراضات سیرطبیعی خود را ازدست داده و تبدیل به اغتشاش شد، معدودی از این دانش آموزان نیز گرفتار این مشکل شدند. با این همه، تلاش ما براین است که هرچه سریعتر مشکل این دسته از دانش آموزان نیز حل شود.

بطحایی افزود: تا مشخص شدن وضعیت و تعیین تکلیف تک تک دانش آموزان و امور مربوط به آنان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پروش اطمینان داد: هیچ یک از دانش آموزانی که با مشکل مواجه شده اند تا تعیین تکلیف نهایی در زندان نگهداری نخواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز