خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

شرایط عمومی کاندیداهای نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۶۹

مشاور وزیر آموزش و پرورش، شرایط عمومی کاندیداهای نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر حصیری، مشاور وزیر آموزش و پرورش، درباره پیشرفت کار برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: روش برگزاری انتخابات به دو صورت الکترونیکی (مرحله استانی) و غیر الکترونیکی (مرحله کشوری) تعیین شده است.

وی افزود: همه استان‌ها بنا بر فراوانی جمعیت عضو صندوق ذخیره دارای سهمیه هستند و دامنه سهمیه برای استانهایی با کمترین عضو صندوق ذخیره ۱ نفر و برای بیشترین عضو صندوق ذخیره ۵ نفرتعیین شده است.

حصیری ادامه داد: تا کنون ستاد راهبری انتخابات در حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش با بیش از ۱۰ جلسه کاری شروع به فعالیت نموده و اعضای ستاد مصمم هستند با بهترین شکل و سالم‌ترین روش انتخابات را برگزار نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هفت کمیته عملکردی بخش اجرایی و نظارتی انتخابات را به عهده دارند و برای همه کمیته‌ها وظائف و تکالیف تعیین شده است. اسامی این هفت کمیته به شرح زیر است:

 کمیته اجرایی انتخابات

 کمیته اطلاع رسانی

 کمیته رابطین استان‌ها

 کمیته آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات

 کمیته قوانین و مقررات

 کمیته نظارت، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات

 کمیته مالی و پشتیبانی

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همه کمیته‌ها دارای کاربرگ فعالیت بوده و موظف هستند در راستای اجرای سالم انتخابات گام بر دارند.

وی گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات می‌توانند با توجه به صلاحیت‌های عمومی در سامانه‌ای که به همین منظور راه اندازی و اعلام می‌گردد، به عنوان کاندیدا ثبت نام نموده و در موعد اعلام شده برای خود تبلیغات داشته باشند.

حصیری ادامه داد: تدابیری اتخاذ شده تا کاندیدا‌ها در سامانه مورد نظر که متعاقبا «اعلام خواهد شد به صورت خلاصه رزومه خود را بارگذاری نمایند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش شرایط عمومی داوطلبان را به شرح ذیل اعلام کرد:

 فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش (شاغل و باز نشسته)

 حداقل سابقه خدمت در آموزش و پرورش ۱۲ سال

 حداقل سابقه عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان ۵ سال

 حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل لیسانس

گفتنی است؛ حائزین بیشترین آراء هر استان به عنوان منتخبین استانی معرفی شده و بر اساس سهمیه استانی واجرای صلاحیت‌های اختصاصی که بعدا اعلام می‌شود وارد مرحله کشوری می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز