خبرگزاری کار ایران

عضویت دانشگاه الزهرا (س) در آژانس دانشگاه‌های فرانسه زبان

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۳۹

دانشگاه الزهرا (س) عضو آژانس دانشگاه‌های فرانسوی زبان شد. پذیرفته شدن دانشگاه الزهرا (س) به معنی استفاده همه رشته‌ها و حوزه‌های دانشگاه از مجموعه امکانات و همکاری‌های است که آژانس‌ در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا، با پیگیری گروه زبان فرانسه دانشکده ادبیات و مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی، دانشگاه الزهرا (س) توانست عضو آژانس دانشگاه های فرانسه زبان شود.

هیات مدیره این آژانس در شهر پاریس، درخواست رسمی و پرونده دانشگاه الزهرا (س) مورد بررسی قرار گرفت و با آن موافقت شد.

پذیرفته شدن دانشگاه الزهرا (س) به معنی استفاده همه رشته‌ها و حوزه‌های دانشگاه از مجموعه امکانات و همکاری‌های است که آژانس‌ در اختیار دارد.

تعهدات و وظایف این آژانس بر پایه احترام به اصول و ارزش‌های تفاوت فرهنگی و مشارکت و همکاری بنا شده است.

تسهیل دسترسی اعضا به منابع جهانی موسسات عضو، تسهیل در گسترش پروژه‌های بین منطقه‌ای و همکاری‌های میان موسسات عضو و همراهی آنان در آماده سازی و تدوین پروژه‌های علمی بر پایهٔ برنامه ریزی چهارساله آژانس دانشگاهی فرانسوی زبان، فراهم آوردن امکان دسترسی موسسات عضو به ابزار‌ها و منابع آموزشی منطبق با نیاز‌ها و بافت منطقه‌ای از جمله تعهدات آژانس دانشگاه‌های فرانسه زبان به اعضا است.

همچنین فراهم سازی امکان استفاده از تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی برای آموزش و تحقیق، مطلع سازی مداوم همه موسسات عضو از فعالیت‌های اصلی با ماهیت علمی یا نهادی که توسط آژانس دانشگاهی فرانسوی زبان تنظیم می‌شود، تضمین پیشرفت و توسعه دانشگاه‌های عضو شبکه و فعالیت‌های آن‌ها به کمک امکانات مختلف ارتباطی که آژانس داراست از دیگر تعهدات این آژانس برای دانشگاه‌های عضو است.

درحال حاضر دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تبریز، دانشگاه تربیت مدرس، امیرکبیر و و برخی دیگر از دانشگاه‌های مهم ایران عضو این نهاد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز