خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

امنیت امروز کشور حاصل کار مستمر و پرهزینه نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۱۸۵

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه به عنوان نیروی واکنش سریع آماده انجام ماموریت درتمام کشور درکنار مردم ، با مردم و برای مردم است.

به گزارش ایلنا، سردار حبیب اله جان نثاری در پنجمین جشنواره ورزشی یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: یگان ویژه نیرویی مقتدر و ولایتمدار است که برای خدمت رسانی در شرایط سخت درکنار مردم، با مردم و برای مردم در تمامی کشور اسلامی آماده است.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا لازمه تحقق امنیت پایدار در جامعه را مشارکت همه مردم، ایثار و تلاش نیروهای خدمتگزار دانست و در ادامه افزود: یگان ویژه برای خدمت رسانی به مردم با رویکرد جامعه محوری، برقراری و ثبات امنیت در کشور شبانه روز در تلاش است و در این راه هر سال شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب و کشور می کند.

جان نثاری تصریح کرد: یکی از راهبردها و اصول اساسی یگان ویژه به عنوان یک نیروی واکنش سریع آمادگی جسمانی و توان عملیاتی بالاست و کارکنان آن برای خدمت به مردم باید دارای آمادگی جسمانی و توانایی اجرای ماموریت در شرایط سخت باشند.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت پایدار به عنوان زیرساخت تمام فعالیت های اجتماعی و اقتصادی خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور حاصل کار مستمر، مداوم و پرهزینه نیروی انتظامی است و یگان ویژه در برقراری این امنیت نقش ویژه ای دارد زیرا یک پلیس حرفه ای، مقتدر و دارای توان عملیاتی در تمام سطح کشور است.

سردار جان نثاری در پایان به ماموریت اخیر خدمت رسانی یگان های ویژه به زائران اربعین حسینی و امداد رسانی به زلزله زدگان در مناطق غربی کشور اشاره کرد و خطاب به کارکنان عنوان داشت: حضور حماسی و ارزشمند شما در مرز مهران به عنوان خادمان زائران حرم حضرت اباعبداله الحسین(ع) و مردم یاری در زلزله کرمانشاه از افتخارات بسیار ارزشمند دوران خدمتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز