خبرگزاری کار ایران

ترافیک در همه محور‌ها روان است/ از تردد غیرضروری پرهیز کنید

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۰۳۱

سرهنگ رحمانی از ترافیک روان در همه محورهای شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه ناجا گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی کشور و شهر تهران به صورت روان است و هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد.

او ادامه داد: ترافیک در محورهای خروجی شهر تهران هم روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: محور کندوان و هراز باز و تردد در آن در جریان است ولی از هم میهنان تقاضا می‌شود حتی‌الامکان از ترددهای غیرضروری در این محور اجتناب کنند.

بهنام سعیدی درباره جزییات وضعیت زلزله گفت: زلزله ۲۳: ۲۷اتفاق افتاد بین مرز کرج و تهران در ملارد در عمق ۱۵ کیلومتری بود.

او ادامه داد: ۱۲ پس لرزه بود بزرگ‌ترین ۴: ۳۹ به بزرگی ۲. ۶ استانهای همجوار البرز تهران قزوین و بخشی از استانهای شمالی احساس کرده بودند.

او با بیان اینکه در زلزله شب گذشته تلفات نداشتیم، گفت: وزیر کشور با رییس سازمان مدیریت تماس گرفت و جلسه ستاد مدیریت بحران برگزار شد و همه مسئولان حضور پیدا کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: در مخاطرات طبیعی اولین نکته که باید به مردم گفته شود حفظ آرامش است تا مدیران بتوانند تصمیمات خوب بگیرند.

وی افزود: در حادثه شب گذشته خوشبختانه تلفات و مصدومیت جدی نداشتیم و مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مدیریت بحران گفت: بحران یک فرآیند است قبل از بحران حین بحران و بعد از بحران. اگر آسیبی وارد شده باشد اولین اقدام در یک مخاطره طبیعی حفظ جان انسانهاست و نیروهای امدادی و عملیاتی وارد شوند. دیشب چندین شایعه درباره زلزله ایجاد شد که مردم نباید به ان توجه کنند هر چیزی که با جان مردم سر و کار داشته باشد حتما اطلاع‌رسانی خواهیم و پنهان کاری وجود ندارد.

او ادامه داد: مردم در زمان زلزله مکان‌های امن در کنار منزل را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز