خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه شهردار برای برخورد با هرگونه منبع آلوده‌کننده هوا

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۵۳

رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از دستور ویژه شهردار تهران برای افزایش ظرفیت خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی و برخورد با هرگونه ایجاد آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش ایلنا، صدرالدین علیپور، رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران روز دوشنبه گفت: در پی تشدید آلودگی هوای پایتخت شهرداری تهران اقدامات ویژه ای را در دستورکار خود قرار داده است.

وی افزود: برابر دستور دکتر نجفی شهردار تهران از امروز گشت های ویژه شهرداری با هرگونه ایجاد آلودگی هوا در پایتخت از جمله لاستیک سوزی، فعالیت های عمرانی و ... در سطح شهر برخورد می کنند.

رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی تا پایان هفته گفت: در عین حال ظرفیت مراکز معاینه فنی تهران نیز افزایش یافته و با هماهنگی صورت گرفته ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیز با صد درصد ظرفیت خدمات رسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت ساختمانی در پایتخت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ایجاد آلودگی هوا می توانند مراتب را به سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند.

علیپور در عین حال از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز