خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۵۹

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ قاچاقچی سابقه دار در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۶۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" احمد طاهری" گفت: یگان های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح به منظور جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودروهای تیزرو در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر با خبر شدند.

وی افزود: عصر روز گذشته ماموران پلیس، محل تردد خودروهای متعلق به این باند را به همراه محل دپو موادمخدر شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این عملیات، تکاوران پلیس ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو، کشف یک قبضه سلاح کلاش و ۲ قبضه سلاح شکاری، ۴ قاچاقچی را به همراه یک تن و ۶۰ کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز