خبرگزاری کار ایران

سرپرست اورژانس کشور:

ساعتی 2 نفر بر اثر سوانح و تصادف در کشور فوت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۹۷

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه هیچ بیماری واگیری در مناطق زلزله‌زده گزارش نشده، گفت: 350تن دارو و تجهیزات توسط اورژانس به مناطق زلزله‌‌زده ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث، درباره اقدامات اورژانس برای زلزله‌زندگان غرب کشور، گفت: ظرف کمتر از یک ساعت بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: ۷۳۵۰ مصدوم را در کار از ۲۰ ساعت به بیمارستان‌های تهران اعزام کردیم و ۶ بیمارستان صحرایی را در اسلام‌آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب راه‌اندازی کردیم. تاکنون ۱۹۵۰ مورد عمل جراحی انجام شده است و تمام پیوند‌ها با موفقیت انجام شد.

کولیوند افزود: بالغ بر ۳۵۰ تن دارو و تجهیزات به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم. روز ‌بعد از زلزله‌ همه آمبولانس‌ها به همراه پزشک و دارو ‌به روستاها اعزام شدند و خدمات بهداشتی و درمان انجام دادند.

سرپرست سازمان اورژانش کشور گفت: تا به امروز هنوز یک مورد بیماری واگیر در مناطق زلزله‌زده گزارش نشده است. در تصادفات و سوانح در هر ساعت در کشور ۲ نفر فوت می‌کنند و ۴ یا ۵ نفر مصدوم می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز