خبرگزاری کار ایران

در احکامی جداگانه؛

پیوندی تعدادی از مسئولان جمعیت هلال احمر را تغییر داد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۱۰

رئیس جمعیت هلال احمر در احکامی جداگانه معاون آموزش، پژوهش و فن‌آوری جمعیت، سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران، سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و رئیس مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات متحده عربی (دبی) را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم علی اصغر پیوندی خطاب به کاظم شریفی به شرح زیر است:

با عنایت به مراتب دانش، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون آموزش، پژوهش و فن آوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.

خدمت در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر و نماد روحیه انسان دوستانه ملت ایران و مهمترین متولی خدمات انسانی داوطلبانه در کشور افتخاری است بزرگ و مسئولیتی است خطیر. توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های حوزه آموزش، پژوهش و فنآوری به عنوان یکی از راهبردهای اصلی حرکت پرشتاب در مسیر اهداف جمعیت هلال احمر نیازمند سرمایه‌گذاری چشمگیر مادی و معنوی است.

بر این اساس انتظار دارم در چارچوب موازین قانونی و شرعی و سیاست ها و اسناد بالادستی بویژه برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر، با تاکید بر نخبه گرایی و تحول گرایی و تکیه بر دانش، تجربه و خلاقیت سرمایه انسانی ارزنده جمعیت هلال احمر، در خصوص برنامه‌ریزی و سیاستگذاری جامع مبتنی بر نیازهای جامعه برای افزایش اثربخشی فعالیت‌های آموزشی اعم از آموزش همگانی و تخصصی، ترویج و تعمیق رویکرد پژوهش محور بر پایه شواهد علمی در تمام شئون سیاستگذاری و مدیریت در جمعیت هلال احمر، ایجاد هماهنگی و هم افزایی میان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در تمامی واحدهای تابعه، توسعه همکاری‌های علمی جمعیت با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور در جهت استفاده از ظرفیت‌های متنوع آنان در مسیر اهداف جمعیت و نیز استفاده از فرصت‌های کم نظیر جمعیت هلال احمر برای توسعه علوم و تحقیقات و فن آوری در کشور، توسعه فعالیت‌ها و همکاری‌های آموزشی و پژوهشی جمعیت در ابعاد بین المللی و نیز شناسایی و معرفی فن آوری‌های نوین مورد نیاز برای ارتقای خدمات جمعیت اهتمام نمایید. از همه واحدهای تابعه جمعیت هلال احمر انتظار دارم در این مسیر نهایت همکاری را با معاونت آموزش، پژوهش و فن آوری به عمل آورند.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

بنا بر این گزارش، پیوندی در حکم دیگری، شریفی را به عنوان سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی هلال ایران» منصوب می‌شوید. ماموریت‌های متعدد و گسترده جمعیت هلال احمر، ضرورت توجه و بهره گیری کامل از علوم و فنون نوین را برای نیل به اهداف آن ضروری نموده است. از این رو انتظار دارم جنابعالی ضمن بهره مندی از رهنمودهای کارشناسان و صاحبنظران متخصص، تمام توان علمی و اجرایی خویش را به منظور ارتقای سطح علمی مؤسسه و همچنین توسعه آموزش های مهمی و کاربردی، تخصصی، تهیه و تدوین و اجرای طرحها و هدفهای آموزشی مؤسسه و انجام کلیه امور تحصیلی و دانشجویی بکار گیرید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دکتر کاظم شریفی با رتبه ۱۰ کنکور سراسری سال ۱۳۷۳ دارای دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای تخصصی (PhD) پزشکی سلولی و مولکولی از دانشگاه یاماگوچی، ژاپن می باشد و هم اکنون عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی در دانشکده فن‌آوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. در رزومه کاری و اجرایی وی علاوه بر سمت ها و مدیریت های مختلف در حوزه های آموزش و پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرپرستی اداره کل آموزش سازمان نظام پزشکی، مشاور رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین شورای پژوهشی سازمان بهزیستی کشور نیز به چشم می‌خورد.

وی علاوه بر تالیف مقالات متعدد علمی و کسب رتبه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در جشنواره‌های مختلف (رتبه دوم جشنواره ابن سینا، رتبه نخست کتاب سال دانشگاهی، رتبه نخست کتاب سال دانشجویی و...) عضویت در گروه‌های تالیف کتاب‌های درسی متعددی را نیز تجربه کرده است.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر  در حکمی محمدرحیم شهریاری را به عنوان «سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی» جمعیت منصوب کرد.

در این حکم آورده است: با توجه به تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی» منصوب می‌شوید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.

بنا بر این گزارش، پیوندی در حکمی عاطفه رئوفی را به سمت رئیس مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات متحده عربی (دبی) منصوب کرد که این حکم به شرح زیر است: 

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات متحده عربی (دبی)» منصوب می شوید. 

با عنایت به اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر از سرکار عالی انتظار دارد با رعایت اهداف چهارگانه جمعیت، ضمن بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و پزشکان حاذق و ایرانی و با استفاده از فناوری های نوین، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه و ارتقاء کیفی آن مجموعه، دستیابی به استانداردهای جهانی و بهبود ارائه خدمات تخصصی بکار گیرید.

 بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی سید محمد اکرمی را به سمت رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران منصوب کرده بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز