خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پایتخت:

ماموران انتظامی باید رفتار کریمانه‌ای با مراجعان داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۳۸

رئیس پلیس پایتخت در همایش فرماندهان و معاونین این فرماندهی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، بیان داشت: باید با ادب و بیان و رفتار خوب با مراجعانمان برخورد کنیم و رفتاری کریمانه داشته باشیم .

به گزارش  ایلنا، سردار حسین رحیمی  با تبریک عید ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق، بیان داشت: ولادت نبی مکرم اسلام هدیه خداوند متعال به بشریت بود تا بسریت را از جهل و ظلمت نجات دهد وبه نور و هدایت رهنمون سازد.

وی با بیان اینکه انسان محوری، جامعه محوری و مردم مداری، مدیریت جهادی و انجام اقدامات آفندی در حوزه اجرا و تعامل، همدلی و همزبانی و ظرفیت سازی از اهداف فاتب بوده وبا تشریح راهبردها و اهداف کلان خود در فرمانده انتظامی تهران بزرگ، عنوان داشت: انسان محوری اصل بنیادی و اساسی کار بنده است ما باید تلاش کنیم که انسان هایی که درست و حسابی را تربیت کرده و بکار گیری کنیم چرا که اگر غیر از این بود هرگز به نتیجه مطلوب نخو.هیم رسید.

سردار رحیمی اظهارکرد: باید بدانید که اولین ماموریت شما تربیت و پرورش کسانی است که تحت نظر شما انجام وظیفه می نمایند.

وی افزود: در بحث انسان محوری یک فرمانده باید آموزش، هدایت، نظارت (دائم، همواره و غیر مترقبه)، اخذ نتیجه، بازخورد ، اصلاح ، بازسازی و بازتولید توجه داشته باشد.

رئیس پلیس فاتب با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش، بیان داشت: آموزش دانایی است که توانایی می آورد و آموزش ارزان ترین روش پیشگیری از حوادث، جرایم و شکست ها است.

وی با اشاره به اینکه فراگیری در هر سن و جایگاه و زمانی واجب و ضروری است، عنوان داشت: آموزش سرمایه است و باید بدانیم که آموزش هزینه ها را کاهش می دهد و به زبانی ساده آموزش معجزه می کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه چه چیزهایی را باید آموزش داد، گفت: در اولویت بندی مواردی که باید مورد آموزش دهی قرار بگیرند، مسایل اعتقادی و آموزش های دینی، مسایل انضباطی، قضایی و قانونی و ،آمادگی جسمانی به ترتیب از اهمیت خاصی برخوردار هستند که باید همواره مورد توجه قرار بگیرند.

رئیس پلیس فاتب خاطر نشان کرد: همه ما باید از کیان و حیثیت و آبروی این سازمان دفاع کنیم و همه اقدامات ما باید بر اساس صلاح و صرفه سازمان باشد.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، بیان داشت: باید با ادب، بیان و رفتار خوب با مراجعانمان برخورد کنیم و رفتاری کریمانه داشته باشیم .

سردار رحیمی با تاکید بر اهمیت پیش بینی و پیشگیری و اینکه باید آینده نگر باشیم و اقدامات پیشدستانه ای انجام دهیم، عنوان داشت: باید آموزش مطابق نیازهای جاری و امروزین ما باشد و در راستای تبدیل دانش به مهارت باشد .

وی افزود: آموزش می بایست کاربردی، حرفه ای، مهارت محور، موثر و مستمر باشد و بگونه ای باشد که نیرو ها را از حالت انفعال به بالفعل مبدل کند.

رئیس پلیس فاتب خاطر نشان کرد: انسان ها بالاترین سرمایه هر سازمانی هستند و برای کار آمد کردن آنها و بالا بردن بهره وری خود یک مدیر باید بیشترین توجه خود را روی نفرات خود داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ما ماموری مسئول هستیم و در مقابل همه حوادث، اتفاقات مسئول هستیم نه معذور و باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی با تاکید برلزوم بکارگیری افراد دارای توان بالقوه و بالا، بیان داشت: در همه اقدامات ملاک ما باید قانون باشد و هر فرد پلیس باید مظهر قانون و قانون مداری باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز