خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون سازمان حفاظت محیط زیست از محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۹۱

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست به همراه معاون آب و فاضلاب کشور، مدیرکل محیط زیست استان ،مدیران عامل آب وفاضلاب شهری وروستایی و مسئولین شهرستان سرپل ذهاب و کارشناسان از سیستم تصفیه آب شرب شهری سرپل ذهاب و قصرشیرین، محل تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله های شهری بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، مسعود تجریشی ضمن بازدید از روستاهای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب و ابراز همدردی با مردم زلزله زده، از سیستم تصفیه آب شرب شهری سرپل ذهاب و قصرشیرین و اقدامات صورت گرفته در این خصوص و نیز از محل تخلیه زباله های شهری و نخاله های ساختمانی بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در خصوص مدیریت پسماندها در مناطق زلزله زده شهرستان  سرپل ذهاب وهمچنین  وضعیت زیستگاه ها و ورود ریزگردها به این شهرستان گزارشی ارائه کرد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور ضمن بازدید از محل دفن زباله های شهری و تخلیه نخاله های ساختمانی، توجه بیشتر به این مهم را در راستای جلوگیری از ایجاد آلودگی های زیست محیطی خواستار شد.

در ادامه این بازدید مسعود تجریشی  ضمن بازدید  از اداره  محیط زیست دالاهو  و سرکشی از اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب و دیدار با خانواده های محیط بانان سرپل ذهابی که خانه های آنان در زلزله دچار آسیب شده بود نیز  ابراز همدردی کرد.

گفتنی است، معاون سازمان حفاظت محیط زیست از منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز که زیستگاه آهوان ایرانی می باشد بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز