خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

آتش‌سوزی در انبار مواد اولیه کیف‌سازی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۲۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در انبار مواد اولیه کیف‌سازی خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌و‌گو  با خبرنگار ایلنا گفت: ساعت 8:37 دقیقه صبح امروز 12 آذر 96 یک مورد آتش‌سوزی در خیابان صاحب جم پایین‌تر از خیابان انبار گندم تهران در یک انبار به سامان 125 آتش‌نشانی اطلاع داده و فورا سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه خودرو تجهیزات تنفسی به محل اعزام شد.

او ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت تقریبا 80 متر بود که در گذشته کاربری منزل مسکونی داشته که تبدیل به کارگاه و انبار مواد اولیه مخصوصا کیف شده بود که این مواد در آنجا در حجم زیادی نگهداری می‌شد. هم‌چنین داخل حیاط و طبقات نیز اجناس آماده شده‌ای وجود داشت.

ملکی افزود: در طبقه منهای یک این ساختمان نیز مقدار زیادی تینر و چسب نگهداری می‌شد و آتش هم از قسمت ورودی ساختمان شروع شده بود و به اجناس داخل حیاط سرایت کرده بود که در حال گسترش بود. آتش به منزل مجاور نیز سرایت کرده بود که سه نفر در آن ساختمان نیز محبوس شده بودند.

سخنگوی آتش‌نشانی گفت: آتش‌نشانان به دو گروه هم‌زمان تقسیم شدند و بلافاصله در هر دو ساختمان عملیات را آغاز کردند؛ در ابتدا آن سه نفر را به سلامت از ساختمان مجاور خارج کردند.

او افزود: آتش خیلی زود تحت کنترل درآمد و مقدار زیادی از اجناس و مواد اولیه با تلاش آتش‌نشان از سرایت آتش در امان ماند و در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده و نیرو‌های آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز