خبرگزاری کار ایران

هاشمی خبر داد:

سمنان، میزبان شصتمین مجمع مشورتی شوراها شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۴۳

رئیس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور گفت: صد روز دیگر شصتمین مجمع مشورتی به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی؛ رئیس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور در حاشیه پنجاه‌و نهمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور گفت: این مجمع از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مجمع روسای شوراهای مراکز استان کشور حضور دارند. خوشبختانه امروز پنجاه‌و نهمین دوره این مجمع مشورتی در شورای شهر پنجم برگزار می‌شود و روسای شوراهای مراکز استان‌ها پیشنهادات، انتقادات و نکات مورد تاکید خود برای بهبود اوضاع را اعلام کردند و مطالبی یادداشت شد.

هاشمی در ادامه گفت: این مجمع دارای چهار کمیسیون است که روسای شوراهای شهر مراکز استان‌ها در آن بنا به تخصص و علاقه‌مندی تقسیم شده‌اند و قرار است؛ نکات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده در جلسه امروز در کمیسیون‌ها مطرح شود همچنین صد روز دیگر شصتمین مجمع مشورتی به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور در رابطه با دعوت از معاونان رئیس جمهور و روسای سازمان‌ها برای حضور در این مجمع و در راستای حل مشکلات بیان داشت: در گذشته از این افراد دعوت می‌شد و حتی تفاهم‌نامه‌ای بین مجمع مشورتی و برخی از سازمان‌ها منعقد شده بود. حتی برخی از مشکلات نیز تا مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته بود و ممکن است در این دوره نیز این رویه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز