خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر نظارت وزارت بهداشت خبرداد:

راه‌اندازی دفتر رسیدگی به امور مصدومان زلزله در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۷۴

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از راه اندازی دفتر رسیدگی به امور مصدومین و بیماران زلزله غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا عسگری در گفت و گو با وبدا از راه اندازی دفتر رسیدگی به امور مصدومین و بیماران زلزله غرب کشور در کرمانشاه خبر داد و گفت: در جریان رخداد زلزله در غرب کشور، برخی افراد مصدوم شده و نیاز به درمان پیدا کردند، در این میان مصدومانی که دچار مصدومیت شدید شدند و یا مورد عمل جراحی قرار گرفتند، باید تحت مراقبت بیشتری بوده و از وضعیت سلامت آنها بررسی بیشتر به عمل آید و خدمات درمانی منسجم تری ارائه گردد.

وی با بیان اینکه با تصمیم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، وضعیت مصدومان ترخیص شده از بیمارستان، به صورت تلفنی نیز پیگیری می شوند، افزود: برای بررسی و ارائه خدمات منسجم تر به خصوص در مورد بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و وضعیت و شرایط مناسبی برای اقامت در چادرها را ندارند، طی بازدید میدانی با همکاری معاونت بهداشت از تمامی روستاهای زلزله زده و بررسی وضعیت مصدومان، تلاش می شود که این افراد به منظور پیگیری بیشتر درمانی به اقامتگاه های پیش بینی شده منتقل و ادامه خدمات را در شرایط مناسب اقامتی دریافت کنند.

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان خاطرنشان کرد: این دفتر با حضور 12 کارشناس با تماس های روزانه و بازدیدهای میدانی، فاز نهایی درمان را تا تعیین تکلیف و بهبودی کامل مصدومان ادامه خواهد داد.

دکتر عسگری با بیان این که این مصدومان از طریق تماس تلفنی ردیابی می شوند، اما در صورتی که امکان تماس نباشد، از طریق بازدیدهای میدانی شناسایی و شرایط انتقال آنها فراهم می شود، تصریح کرد: همچنین در طی بازدیدها چنانچه موردی از بیماری های صعب العلاج در افراد زلزله زده مشاهده شود، علاوه بر مصدومان حادثه، این بیماران نیز به بیمارستان یا اقامتگاه ها فرستاده می شوند.

وی در پایان تاکید کرد: دفتر رسیدگی به امور مصدومین زلزله غرب کشور تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده و کلیه خدمات نیز به صورت رایگان ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز