خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی به محیط‌بانان در بابل

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۶۹

فرمانده انتظامی شهرستان "بابل" از شناسایی و دستگیری شکارچی غیر مجاز و عامل تیراندازی به دو محیط بان در منطقه جنگلی" بابلکنار" خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری" با اعلام این خبر افزود: شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در منطقه جنگلی " بابلکنار " ، ماموران پاسگاه انتظامی بخش ، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، فردی ناشناس با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت دو محیط بان که در حال گشت زنی در منطقه بودند کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه در این حادثه دو محیط بان از ناحیه سینه و پا مصدوم شدند، افزود: با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ جعفری، افزود: با وقوع این حادثه، شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی ( شکارچی غیرمجاز ) در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تشکیل تیم عملیاتی متشکل از ماموران پلیس امنیت عمومی، پیشگیری و ماموران پاسگاه انتظامی بابلکنار اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در دستور کار قرار گرفت و کمتر از 5 ساعت ، متهم به تیراندازی به نام"ص- م"25 ساله شناسایی و  همراه یک قبضه سلاح شکاری که با آن اقدام به تیراندازی به سمت محیط بانان کرده بود، دستگیر شد.

به گفته سرهنگ جعفری ، متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز