خبرگزاری کار ایران

تاکید حق‌شناس بر لزوم پایش و تفکیک هزینه‌های اداره شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۲۰

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بر لزوم پایش و تفکیک هزینه‌های اداره شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد حق‌شناس، در تذکر پیش از دستور خود در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: در جلسه مشترک اعضای شورای شهر با دکتر روحانی مسئله تفکیک هزینه‌های اداره شهر از هزینه اداره پایتخت مطرح شد. این چالشی است که در سال‌های اخیر بیشتر نمود پیدا کرده و موجب تحمیل هزینه‌های سنگین و غیرقابل تحمل به عموم شهروندان و مدیریت شهری تهران شده است.

وی افزود: تخمین هزینه‌های اختصاصی اداره پایتخت با همکاری دستگاه‌های فرادستی در این حوزه و تعیین تکلیف این هزینه‌ها و همچنین لحاظ کردن آن در لایحه بودجه سال 97 دولت و شهرداری تهران به صورت همزمان و مکمل ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه لازم ا ست هزینه‌های شهر تهران تفکیک شود بیان داشت: شایسته است که شهرداری تهران در همکاری با کمیسیون برنامه و بودجه شورا از یک سو و پیگیری این مسئله از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آستانه ورود به فصل بودجه و پیگیری آن از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان تهران اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز