خبرگزاری کار ایران

قاچاقچی حشیش در کرج دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۳۳

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی فضلی علیشاه"در تشریح این خبر گفت:در پی اخبار مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با تلاش ماموران خودروی سواری ام وی ام متعلق به وی شناسایی شد.

 این مقام انتظامی ادامه داد: با رصد فعالیت این شخص، مشخص شد به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان های شرقی کشور تحویل گرفته و با جاساز آن درون خودرو در حال انتقال به تهران و استان البرز می باشد که بلافاصله اکیپی از ماموران به محور های اصلی این استان و محل احتمالی تردد سوژه اعزام و  خودرو مذکور را مشاهده و تعقیب کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه افزود: پس از  اطمینان از وجود مواد مخدر در داخل وسیله نقلیه خودرو متوقف و ماموران وارد عمل شده و راننده را دستگیر کردند.

این مسئول بیان داشت: ماموران پس از بازرسی خودرو مقدار 27 کیلوگرم حشیش در 26 بسته که در قسمت زیر صندلی  شاگرد به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.  

رییس پلیس مواد مخدر در پایان گفت: پس از بازجویی و تکمیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز