خبرگزاری کار ایران

تجهیز هشت خانه بهداشت در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۵۰

هشت خانه بهداشت در منطقه زلزله زده کرمانشاه از محل کمک های پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تجهیز شد.

به گزارش ایلنا، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت: اولین محل تماس مردم با بخش دولتی برای دریافت خدمات بهداشتی در روستا، خانه های بهداشت است.

وی افزود: خانه بهداشت، واحدی مستقر در روستاست که غالبا چند روستای دیگر (روستای قمر) را تحت پوشش دارد و در خانه بهداشت مراقبت و ارائه خدمات پیشگیری و درمانی به گروه های جمعیتی تعریف شده از جمله نوزادان، کودکان، مادران، جوانان، میانسالان و سالمندان ارائه می شود.

شادنوش با تاکید بر اهمیت و مقدم بودن پیشگیری بر درمان، بیان داشت: با کمک پزشکان و کارکنان خیر این دانشگاه، تجهیزات مورد نیاز هشت خانه بهداشت تهیه و به کرمانشاه ارسال شد و امروز این خانه بهداشت ها مجهز و آماده ارائه خدمات به مردم آن منطقه می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تجهیزات ارسالی شامل تجهیزات فنی، دارویی و اداری است. تجهیزات فنی و دارویی شامل انواع قطره ها، برانکارد، پاراوان، پایه سرم، تخت معاینه، ترازوی اطفال و بزرگسالان، یخچال، ست پانسمان، سفتی باکس، فشارسنج، لوازم بهداشتی و همچنین لوازم اداری شامل میز، صندلی، بخاری و تجهیزات کامپیوتری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز