خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده یگان ویژه ناجا خبر داد:

گشت‌های ۲۴ ساعته موتوری و خودرویی در مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۶۳

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: گشت‌های موتوری و خودرویی این یگان به صورت 24 ساعته در سطح مناطق و شهرهای حادثه‌دیده استان کرمانشاه انجام ماموریت می کنند و تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته ایم.

به گزارش ایلنا، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری با اشاره به اراده یگان ویژه ناجا برای تامین امنیت و ارائه خدمات به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: یگان ویژه در ارائه خدمات به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه، تمامی توان بالقوه خود را به کار گرفته است تا بتواند این مأموریت را به نحو شایسته به پایان برساند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه در حالی به یگان ویژه محول شد که بلافاصله پس از اتمام مأموریت خدمات رسانی به زائران اربعین از پایانه مرزی مهران به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده اعزام و با استقرار یگان عملیاتی، فعالیت‌های خود را آغاز کردیم.

وی عنوان کرد: مهمترین فعالیت یگان ویژه در این مأموریت، برقراری نظم و امنیت عمومی در مناطق زلزله زده است لیکن با اجرای طرح مردم یاری، تلاش می‌کند خدماتی را به آسیب دیدگان حادثه ارائه دهد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: گشت‌های موتوری و خودرویی این یگان به صورت 24 ساعته در سطح مناطق و شهرهای حادثه دیده استان کرمانشاه انجام ماموریت می‌کنند و تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته‌ایم.                                       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز