خبرگزاری کار ایران

کمک مالی کارمندان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۱۳

کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با اختصاص یک روز از حقوق آبان ماه خود به زلزله‌زدگان غرب کشور، همدردی خود را با مردم زلزله‌زده این منطقه اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، هیأت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای روز گذشته ۲۳ آبان طی مصوبه‌ای تصمیم گرفتند یک روز  از حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کارمندان این دانشگاه را که با رضایت آنها به تصویب رسیده به زلزله‌زدگان غرب کشور تخصیص دهند.

متن مصوبه به شرح ذیل است:

حقوق یک روز کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور طی ضوابطی که اداره کل مالی اعلام خواهد کرد در حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور تخصیص یابد.

سعید نجفی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این خصوص بیان داشت: در پی حادثه و مصیبت زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه که بسیاری از هموطنان ما را داغدار و ایران را عزادار کرد، کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای بنابر وظیفه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و همگام با ملت شریف ایران اسلامی یک روز از حقوق خود را برای کمک به عزیزان مصیبت دیده اختصاص دادند.

در ادامه ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان زلزله غرب کشور امیدوار است این اقدام ناچیز همدردی کوچکی در برابر این مصیبت بزرگ باشد و التیامی بر دردهای ایشان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز