خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سنقر به ایلنا خبر داد:

اعزام محموله اقلام امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به ازگله و ثلاث‌باباجانی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۹۷

نماینده مردم سنقر با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بحث پشتیبانی از منطقه ثلاث‌باباجانی را برعهده گرفته از اعزام محموله‌ای شامل ۱۰ هزار تخته پتو، خرما، هزار دستگاه والر، آب معدنی به این مناطق را خبر داد.

سید جواد حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: وقتی بحرانی ایجاد می‌شود طبیعی است مشکلاتی در آن منطقه نیز بوجود می‌آید. مهمترین موضوعاتی که ما پیگیر آن هستیم وصل برق برخی از مناطق است که همچنان قطع بوده و همچنین امنیت منازل است.

او ادامه داد: امروز صبح نیز در جلسه مقرر شد که بحث پشتیبانی از منطقه ثلاث باباجانی و ازگله را ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برعهده بگیرد و اقلامی از جمله ۱۰ هزار تخته پتو، خرما، هزار دستگاه والر، آب معدنی را به این منطقه ارسال کرده و در بین زلزله‌زدگان توزیع کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های دستگاه‌های امدادی، ارتش، سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی در روستاها نیز در حال فعالیت هستند اما تا امروز تمرکز نیروها بیشتر بر شهرها بوده و انشالله خدمات‌رسانی و امدادرسانی به روستاها از امروز سرعت گرفته و به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز