خبرگزاری کار ایران

سردار منتظرالمهدی مطرح کرد:

آمادگی کامل ناجا برای کمک به استان‌های آسیب‌دیده/ اجرای طرح های ترافیکی در محدوده مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۶۳

سخنگوی ناجا از آمادگی کامل پلیس برای ارائه هرگونه خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی به آسیب دیدگان زلزله اخیر در استان های مرزی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سعید منتظرالمهدی " با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه، اظهارداشت: من به نمایندگی از سازمان نیروی انتظامی ضمن ابراز تأثر و همدردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر از آمادگی کامل پلیس برای ارائه هر گونه خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی به هم میهنان عزیزمان خبر می دهم.

وی افزود: در همان ساعات اولیه پس از وقوع حادثه دردناک زلزله، عوامل انتظامی استان بلافاصله در محل حاضر شدند و با بسیج تمامی امکانات  به یاری هموطنان عزیزمان شتافتند.

سخنگوی نیروی انتظامی تأکید کرد: همزمان در معاونت عملیات نیروی انتظامی، ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر اندیشیده شده و با تدبیر و دستور فرمانده نیروی انتظامی، 2 گردان نیرو از تیم های پلیس های تخصصی و همچنین چند فروند بالگرد به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی ناجا افزود: همکاران من تا آخرین لحظه در کنار عزیزان خواهند بود و ازهیچ گونه مساعدتی دریغ نمی ورزند و درحال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای دلسوز عملیات جستجو و امدادرسانی در حال انجام است.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: طرح های ترافیکی و آمد و شد توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های مورد نظر در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز