خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

اعزام ۳۵ تیم به قصرشیرین و گیلانغرب/ شهرهای کردستان، ایلام و همدان در حال حاضر در آماده‌باش هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۶۷۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 35 تیم امدادی از استان کرمانشاه به شهرهای قصر شیرین و گیلانغرب اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی سلیمی در رابطه با آخرین جزئیات امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: کانون زلزله حلبچه بود. این زلزله بین ۷.۶ تا ۷.۲ ثبت شده و امیداواریم بتوانیم در سریع‌ترین زمان امدادرسانی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ۳۵ تیم به قصر شیرین و گیلانغرب اعزام شده‌اند، اظهار داشت: همچنین قطع برق در روستاها و برخی مناطق قصرشیرین رخ داده است. تجهیزات ابتدا از کرمانشاه به مناطق حادثه‌دیده اعزام می‌شود و تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان اسکان اضطراری و نجات را انجام دهیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: شهرهای کردستان، ایلام و همدان هم در حال حاضر در آماده‌باش هستند و در صورت نیاز از خدمات آنها استفاده می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه در ساعت ۶.۳۰ دقیقه صبح و با روشن شدن هوا، پنج فروند بالگرد به پرواز درمی‌آیند تا وضعیت منطقه را ارزیابی کنند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و امشب را در مناطق امن سپری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز