خبرگزاری کار ایران

سردار شجاع خبر داد:

دستگیری باند اشرار مسلح در عملیات پلیس خراسان‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۵۷۲

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: باند اشرار مسلح در عملیات ضربتی پلیس استان دستگیر و مقدار ۲۴۷ کیلوگرم تریاک از آنان کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در هفتم آبان ماه سال جاری با دریافت خبری مبنی بر تردد اشرار و قاچاقچیان مسلح در کویر شهرستان خوسف، تیم‌های عملیاتی مبارزه با اشرار جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: یکی از تیم‌های خودرویی اعزام شده در مناطق کویری شهرستان خوسف با اشرار روبه‌رو شده و با آنان درگیر می‌شود که در درگیری صورت گرفته سروان «محمد کلاته نایبی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بلافاصله اجرای طرح مهار قاچاقچیان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: عملیات تعقیب و گریز سوداگران مرگ آغاز شد که یکی از اشرار مسلح در منطقه درگیری، دستگیر و سایر اشرار پس از شناسایی در یکی از استان‌های همجوار در عملیاتی ضربتی توسط مأموران دستگیر شدند.

شجاع با اشاره به اینکه در این عملیات مقدار ۲۴۷ کیلوگرم تریاک کشف شد، اظهار داشت: سه دستگاه موتور سیکلت و تعدادی سلاح و مهمات از قاچاقچیان کشف شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال بالغ بر ۲۹ تن انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۵۰ درصدی برخوردار است که در همین راستا ۴۶ باند قاچاق متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنان مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر در دستورکار پلیس است، تصریح کرد: شهداء نمونه‌های برجسته سربازان امام زمان(عج) هستند که با نمایش اوج ایثار و از خودگذشتگی با نثار خون خود درس وفا و تعهد در قبال میهن، ولایت و حفظ ارزش‌های دینی و ملی را به ما آموختند که شهید نایبی نیز برگ زرینی بر افتخارات میهن سرافراز اسلامی ایران افزود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز