خبرگزاری کار ایران

توسط تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛

به 32 هزار زائر پاکستانی اربعین در مرز میرجاوه خدمات‌رسانی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۶۰۱

داوطلبان سلامت و تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حضور شبانه روزی در مرز میرجاوه از 32 هزار زائر پاکستانی کربلای معلی استقبال و به آنان خدمات سلامت ارایه کرده اند.

به گزارش ایلنا، طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: خوشبختانه داوطلبان سلامت با مشارکت فعال در کنار تیم های سلامت ( بیماریها، بهداشت محیط، پرستاران و فوریتهای سلامت ) دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جلوه ای بی نظیر از حضور را رقم زدند و تا 15 آبان ماه به 32 هزار زائر پاکستانی که از مرز میرجاوه عازم کربلای معلا بودند خدمات سلامت ارایه کرده اند.

وی ادامه داد: بیش از 100 نفر از داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کنار تیم های سلامت (بهداشت ودرمان ) با مشارکتی فعال آموزش های لازم را به زوار ارایه کردند ضمن آنکه چند نفر از داوطلبان به زبان اردو با زائرین پاکستانی ارتباط برقرار می کردند که این امر ارائه خدمات سلامت به زائرین را تسهیل می کرد.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند داوطلبان سلامت خاطر نشان کرد: همکاری داوطلبین در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نمونه بارزی از مشارکت مردمی در امر سلامت است که روز بروز به خیل این گروه مردمی در استان افزوده می شود ودر همه برنامه های سلامت خصوصا بحرانهای پیش آمده در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در صف اول ارائه خدمات سلامت به مردم بوده اند.
 
لازم به ذکر است؛ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیش از 10 هزار داوطلب سلامت فعال دارد که از نظر موفقیت در جذب داوطلب سلامت وبهره گیری از مشارکت وخدمات داوطلبان سلامت در زمره دانشگاههای برتر کشور است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز