خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

انتقال 21 بیمار و مصدوم تصادفی از عراق به مهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۷۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 21 نفر از زائران اربعین حسینی شامل مصدوم تصادفی و بیمار قلبی، داخلی و تنفسی از کشور عراق به بیمارستان امام حسین(ع) مهران منتقل شدند و برای دریافت خدمات تخصصی تر در حال انتقال به مراکز درمانی استان ایلام هستند.

به گزارش ایلنا، علی پیشه ضمن اعلام این خبر افزود: بر اثر سانحه تصادف خودرو ون با تریلی در کاظمین عراق تعداد 7 نفر از زائران دچار مصدومیت شده اند که از طریق مرز زمینی به کشور انتقال یافته اند.

وی در ادامه گفت: همچنین در یک سانحه تصادف در جاده های مواصلاتی به شهر حله عراق، تعداد 7 نفر از زائران دچار جراحت مصدومیت شدند که این مصدومان نیز پس از انتقال به داخل کشور و بیمارستان امام حسین(ع) مهران، در حال اعزام به مراکز درمانی استان ایلام هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: تعداد 7 نفر از زائران بر اثر بیماریهای قلبی، داخلی و تنفسی به درمانگاه های مستقر در عراق مراجعه کرده و پس از ورود به کشور در حال انتقال به مراکز درمانی استان ایلام هستند.

دل پیشه در پایان یادآور شد: تمامی مراکز درمانی استان ایلام در ایام تردد زائران اربعین حسینی برای ارائه خدمات درمانی در حال آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز