خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۷۸

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو عملیات مرزبانان هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه پلیس خبری سردار "سعید کمیلی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود مقادیر قابل توجهی موادمخدر به داخل کشور مطلع و با اتخاذ تمهیدات لازم توانستند سوداگران مرگ را در دستیابی به مقاصد شومشان ناکام کنند.

وی افزود: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی‌های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان کردند، که پس از ساعاتی کمین با سوداگران مرگ روبه رو شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند اما پس از چند ساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پر حجم مرزداران ، با رها کردن محموله موادمخدر و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

سردار "کمیلی" خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی منطقه ۱۷۵ کیلوگرم تریاک، ۳۱ کیلوگرم پودر حشیش و ۱۴۳کیلو گرم هروئین جمعاً ۳۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین مرزداران هنگ مرزی سراوان طی عملیات جداگانه در درگیری با سوداگران مرگ موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۱۷۱کیلو و ۶۰۰ گرم از انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز