خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد؛

لزوم تقویت تعاملات ایران و پاکستان در راستای مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۵۲۸

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بر لزوم تقویت تعاملات ایران و پاکستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و معضلات آن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردارمحسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با  ژنرال "مسرت ملک نواز" رئیس نیروی مبارزه با مواد مخدر کشور پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، سردار فتحی زاده ضمن ابراز خرسندی و خوش آمد گویی به هیئت پاکستانی به روابط دیرینه دو کشور اشاره کرد و افزود: بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان مرز مشترک بسیاری وجود دارد و افغانستان هم به عنوان بزرگترین کانون تولید مواد مخدر در جهان در همسایگی دو کشور ایران و پاکستان است.

وی  با تاکید بر لزوم تعامل دوسویه دو کشور به واسطه تهدیدهای مشترک، بیان کرد: تبادل اطلاعات در برخورد با سر شبکه های قاچاق مواد مخدر،اجرای عملیات های مشترک و ... نیازمند همکاری و انسجام دو کشور است. توسعه تعاملات دو جانبه، تعمیق روابط و بهره گیری از ظرفیت های مشترک در راستای همکاری ها و مبارزه با معضلات ترانزیت مواد مخدر ،  مثمر ثمر است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد:  فعالیت های آموزشی بین دو کشور در مبارزه با مواد مخدر نیز باید ارتقاء یابد. جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در حوزه مبارزه با مواد مخدر با کشور دوست و همسایه پاکستان، همکاری های لازم را داشته باشد.

در ادامه ژنرال "مسرت ملک نواز" از افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان و آسیب ها و پیامدهای آن ابراز نگرانی کرد و اظهار کرد:  ترانزیت و قاچاق مواد مخدر از افغانستان به ایران و پاکستان به واسطه همجواری با این کشور، معضلاتی برای دو کشور بوجود آورده است.

وی توسعه روابط صمیمانه بین دو کشور را خواستار شد و گفت: همواره خواهان بهره مندی از تجربیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در راستای پیشبرد اهداف خود هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز