خبرگزاری کار ایران

یک مقام نیروی انتظامی خبر داد:

رهایی گروگان درکمتر از پنج ساعت در میناب

کد خبر : ۵۵۱۲۶۸

دختربچه ای پنج ساله که توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب در کمتر از پنج ساعت آزاد و در کمال سلامت به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد رستمی، رییس پلیس میناب در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دختربچه پنج ساله اش برای بازی به همراه خانواده به پارک رفته و توسط آدم ربایان ربوده شده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کوتاه ترین زمان ممکن دو نفر از گروگانگیران را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آنان را دستگیر و گروگان پنج ساله را صحیح و سالم آزاد و به آغوش گرم خانواده اش بازگردانند. 

این مسئول انتظامی اضافه کرد: آدم ربایان درخواست مبلغی وجه نقد از خانواده این دختربچه داشتند که پلیس پیش از هر اقدامی و در قالب یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کرد. 

رستمی با هدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه از عموم مردم شهرستان خواست: از فرستادن کودکان خود به پارک و محل های شلوغ به تنهایی وبدون حضور والدین خودداری کرده و مراقب آنان باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز