خبرگزاری کار ایران

سردار معصوم‌بیگی خبر داد:

طرح انتظامی و ترافیکی پلیس اصفهان برای پیاده روی اربعین/ارائه خدمات مضاعف در اداره گذرنامه

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۷۴۵

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح انتظامی و ترافیکی و ارائه خدمات مضاعف اداره گذرنامه این فرماندهی به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی گفت: فرماندهی انتظامی استان کنار سایر دستگاه‌ها و ادارات دخیل در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامات خود را از یک‌ماه گذشته آغاز کرده و در تمام جلسات ستاد اربعین استانداری شرکت و هماهنگی‌های لازم را با مسئولان این ستاد برقرار کرده است.

وی با بیان اینکه سال‌های اخیر شرکت در پیاده‌روی اربعین ‌ مشتاقان بسیار زیادی پیدا کرده و سال به سال تعداد آن افزوده می‌شود، افزود: سال‌جاری روزانه بیش از دو هزار نفر مراجعه کننده برای سیر مراحل گذرنامه به این اداره مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی استان از ارائه خدمات مضاعف اداره گذرنامه و مهاجرت پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد و اظهار داشت: ماموران این اداره به صورت مضاعف در زمینه صدور، تمدید، المثنی و رسیدگی به مشکلات گذرنامه شهروندان تا ساعت 17 عصر آماده پاسخگویی و خدمت رسانی هستند.

سردار معصوم‌بیگی از هماهنگی با استان‌های همجوار برای سرعت بخشیدن به کاروان‌های اعزامی خبر داد و گفت: امیدواریم با افزایش خدمت‌رسانی بهتر و مطلوبتر به زائران اربعین شاهد برگزاری با شکوه‌تر راهپیمایی عظیم و نمایش اقتدار معنوی شیعیان در جهان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه تمام مراحل دریافت ویزا و گذرنامه در محل سکونت افراد انجام می گیرد گفت: هیچ گونه خدمات رسانی در خصوص صدور ویزا و گذرنامه در کنار مرز انجام نمی شود و عدم به همراه داشتن این دو مدرک مورد نیاز باعث بروز مشکلاتی برای زائران در مرزهای غربی شده بود از شهروندان می خواهیم که به هیچ عنوان بدون ویزا و گذرنامه به مرزهای اعلام شده مراجعه نکنند.

سردار معصوم‌بیگی نسبت به سوء‌استفاده برخی کلاهبرداران از زائران اربعین حسینی نیز هشدار داد و اظهار داشت: به زائران توصیه می‌کنیم از ثبت نام در موسسات، آژانس‌ها و سایت‌های غیر رسمی خودداری کنند و به تبلیغات درباره ارائه خدمات ویزا و گذرنامه ارزان‌قیمت توجه کنند و هرگونه ابهام و سوالی دارند با شماره تلفن ستاد اربعین در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز