خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران:

آموزش و پرورش گزارشی سن تاثیرپذیری دانش‌آموزان را ارائه کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۲۰

شهبانو امانی؛ رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران ری و تجریش گفت: از آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم گزارشی درخصوص آغاز سن تاثیرپذیری دانش‌آموزان از همسالان خود ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهبانو امانی (رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران) در شانزدهمین جلسه شورای شهر در واکنش به گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران بیان داشت: متاسفانه تنها 10 درصد از دانش‌آموزان از سرویس‌های استاندارد در مدارس استفاده می‌کنند و 90 درصد از آنها از سرویس‌های ناایمن استفاده می‌کنند.

وی افزود: در قراردادهای سرویس مدارس مسئولیت جانی و روانی برعهده استفاده‌کنندگان است. همچنین باید سهم 23 درصدی مدیران از درآمدهای سرویس مدارس به‌طور شفاف توضیح داده شود.

امانی تاکید کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم گزارشی در خصوص آغاز سن تاثیرپذیری دانش‌آموزان از همسالان خود ارائه کنند.

وی افزود: متاسفانه سیاست‌های ما درحوزه آسیب‌های اجتماعی معطوف به آخر خط و معلول‌هاست و ما در حوزه علت‌ها فعالیتی انجام نمی‌دهیم. در حال حاضر نیز به نهضت آموزش عمومی شهروندان نیاز داریم.

آرش میلانی (رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران؛ ری و تجریش) در ادامه جلسه، در واکنش به گزارش آموزش و پرورش بیان داشت: سرانه کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌های و سالن‌های ورزشی مدارس باید مشخص شود. همچنین از مسئولان آموزش و پرورش خواستار گزارش تکمیلی در خصوص مدارس تهران و اینکه چه تعدادی از این مدارس توسط خیرین ساخته می‌شود، هستیم.

وی افزود: برنامه‌هایی برای مدیریت تقاضای سفر پیش‌بیبنی شده بود که مقرر شد آموزش و پرورش نظر خود را در این خصوص اعلام کنند باید در خصوص آسیب‌پذیری مدارسی که بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند چاره‌ای اندیشیده شود.

میلانی تاکید کرد: سازمان دانش آموزی میزان هزینه خود را در خصوص آموزش‌های حفاظت محیط زیست اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز