خبرگزاری کار ایران

با رای اعضای شورای شهر تهران؛

بررسی طرح الزام شهرداری به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل مسکوت ماند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۶۸

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در تماسی که معاونت حمل و نقل و ترافیک با شورا داشت، اعلام شد موضوع طرح الزام شهرداری به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران در دست پیگیری و اصل طرح از طرف شهرداری نیز مورد پذیرش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی شورای شهر تهران یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران قرار بود، مورد بررسی قرار بگیرد. محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران در این خصوص اعلام کرد: در این رابطه شورای چهارم مصوبه‌ای داشته است.

همچنین محمد علیخانی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در این‌باره گفت: اطلاع داشتیم که چنین مصوبه‌ای در شورای چهارم وجود دارد، اما این مصوبه الزام‌آور نبوده است.

علیخانی گفت: در تماسی که معاونت حمل و نقل و ترافیک با شورا داشت، اعلام شد؛ این موضوع در دست پیگیری و اصل طرح از سوی شهرداری مورد پذیرش است، اما درخواست می‌شود ظرف سه ماه این مصوبه مسکوت بماند. با رای اعضا پیشنهاد مسکوت ماندن این طرح مورد پذیرش قرار گرفت و قرار شد شرکت مطالعات جامع حمل و نقل براساس مصوبه شورای چهارم احیا شود.

مجید فراهانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت: اصل پیشنهاد به این دلیل بود که مسائل ترافیکی با مطالعه طرح شود.

براساس این گزارش اعضای شورای شهر به مسکوت ماندن بررسی طرح الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل رای دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز