خبرگزاری کار ایران

تجلیل از قانون‌مداران، راهی به سوی ارتقای فرهنگ ترافیک کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۰۸۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، یکی ازاولویت‌های این پلیس را تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در رابطه با اجرای کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در رابطه با برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان گفت: این همایش برای آن دسته از شهروندانی که به خوبی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارند برگزار شده است.

وی افزود: یکی از اولویت‌هایی که در پلیس راهور دنبال می‌کنیم و درصدد هستیم که در همه استان‌ها نیز آن را اجرایی کنیم؛ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در رابطه با اجرای کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: شهروندان و عابران پیاده قانون‌مدار، تمامی اقشار رانندگان اعم از رانندگان تاکسی، اتوبوس و رانندگان شخصی و همچنین موتورسواران مشمول این طرح خواهند شد.

سردار مهری بیان داشت: خوشبختانه استان اصفهان در این طرح پیشگام شد و شاهد برگزاری این همایش و تجلیل از برگزیدگان استانی هستیم.

وی یادآور شد: برای سال جاری با توجه به شرایط خاصی که از سوی فرمانده ناجا در حوزه راهور تعیین شده و همچنین بر اساس رویکرد جدید این پلیس، برگه‌هایی بین افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند، توزیع و از افراد برگزیده در همایش‌ نمونه‌های ترافیکی تجلیل می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، سه عامل در حوزه ترافیک و حوادث جاده‌ای تأثیرگذار هستند که این سه عامل عبارت‌اند از: راننده، خودرو و جاده.

وی  تصریح کرد: از نظر پلیس، مهم‌ترین عامل از سه عامل مذکور، راننده و رفتار یعنی همان رعایت قوانین است. با این حال، سایر عوامل از جمله ایمنی خودرو و جاده از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

سردار مهری تأکید کرد: با اجرای این برنامه‌ها به دنبال ارتقای فرهنگ رانندگی مردم و رفع اشتباه رانندگان هستیم و امیدواریم فرهنگ‌سازی در این زمینه نتیجه دهد.

رئیس پلیس راهور ناجا متذکر شد: استان اصفهان مرکز تمدن ایرانی و اسلامی است و این استان دارای شهروندان قانونمند و با فرهنگی است و انتظار می‌رود اجرای برنامه‌های ارتقای فرهنگ ترافیک در این استان با نتایج قابل‌توجهی مواجه شود.

سردار مهری به فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: این فرهنگ، اصفهان را از نظر ترافیکی در کشور، نمونه کرده و با ترویج آن می‌توان هم در حوزه ترافیک و هم هوای پاک، پیشرفت‌های مناسبی به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز