خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران:

باید با هر نوع تخلف و فساد در مجموعه مدیریت شهری قاطع برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۷۲

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز ارتقای سلامت اداری یکی از استراتژی‌های مهم مدیریت شهری است، تاکید کرد: در برخورد با تخلفات اداری، هیچ‌گونه چشم‌پوشی از سوی مدیران قابل قبول نیست و به هیچ عنوان با متخلفان مماشات نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شیخ در بازدید از اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران بر لزوم بررسی عوامل ارتکاب تخلفات اداری تأکید کرد و گفت: فرهنگ مماشات اداری در برخورد با تخلفات در شهرداری تهران باید اصلاح شود.

به گفته وی؛ به موضوع مهم برخورد با تخلفات اداری باید به صورت جدی و خارج از تعارفات درون سازمانی توجه شده و مورد رسیدگی قرار گیرد.

شیخ با اشاره به اینکه فرهنگ برخورد همراه با مماشات در شهرداری تهران به فرهنگ برخورد حرفه‌ای تغییر خواهد یافت، اظهار داشت: باید با هر نوع تخلف و هر گونه فساد در مجموعه مدیریت شهری به طور جدی و قاطع برخورد شود.

وی از ایجاد ساز و کارهای جدید به منظور رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد و تصریح کرد: در انتصاب و استفاده از مدیران باید از تبارگماری که از آفت‌های سیستم های مدیریتی است، خودداری شود.

شیخ هدف از فعالیت هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری را ایجاد انضباط و ارتقای سلامت اداری دانست و خاطرنشان کرد: در شهرداری تهران با رعایت قوانین و مقررات و در چهارچوب آیین نامه‌های رسیدگی به تخلفات به دنبال اثرات مثبت سلامت اداری بر شهر و ایجاد امنیت روانی در شهروندان و خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به آنها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز