خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد؛

وضعیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۵۱

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح ساعت تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها تاکید کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 21 مهر از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

سرهنگ عین‌الله جهانی (معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا) در گفت‌و‌گو با ایلنا؛ درباره وضعیت جاده‌های کشور گفت: از روز چهارشنبه 19 مهر 96 الی 6 صبح شنبه 22 مهر از محورهای کرج-چالوس، هراز-فیروزکوه، تهران، سمنان، مشهد و برعکس تردد موتور سیکلت ممنوع است.

او ادامه داد: تردد انواع تریلیر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس نیز ممنوع است. 

جهانی افزود: هم‌چنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 21 مهر از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا 24 همین روز از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد بود.

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد همه تریلیرها در محور هراز ممنوع است. هم‌چنین تردد کامیون‌ و کامیونت‌ها به جز حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی در محور هراز از ساعت 8صبح تا 24 روز پنجشنبه 21مهر و جمعه 22مهر ممنوع است.

جهانی درباره ساعت تردد وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز گفت: تردد تریلیر به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 22مهر از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز