خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت راه‌های کشور؛

مه گرفتگی جاده‌های خراسان شمالی و اردبیل/بارش برف در محور گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۶۸

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

به گزارش ایلنا، برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه در استان های مازندران(ارتفاعات)،استان البرز(محور کرج - چالوس محدوده دیرین تا کندوان) و گیلان(محور اسالم - خلخال)بارش برف گزارش کرده است .

بر اساس این گزارش همچنین برای استان های البرز، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان، گیلان، مازندران و شرق استان تهران(اکثر محورها)نیز بارش باران گزارش شده است .

در این گزارش تاکید شده است استان خراسان شمالی(ارتفاعات)،استان اردبیل(محور گرمی - اردبیل) نیز دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید است .

بنابرگزارش پلیس راهنمایی و رانندگی باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(محدوده پل حصارک تا پل فردیس) و باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج(از پل فردیس تا گرمدره)دارای ترافیک نیمه سنگین است .

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

محور های که دارای مسدودی و ممنوعیت تردد هستند نیز شامل :

- محور هراز (حد فاصله آمل تا امام زاده هاشم کیلومتر 0تا103) به علت عملیات راهسازی از

96/07/02تا 96/07/30همزمان با عبور ترافیک.

-محور چالوس (حد فاصله چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان کیلومتر 0تا 80 ) به علت عملیات راهسازی از 96/07/02تا 96/07/30همزمان با عبور ترافیک.

-محور فیروزکوه (حد فاصله کمربندی قائمشهر تا گدودک کیلومتر 0 تا 90 ) به علت عملیات راهسازی از 96/07/02تا 96/07/30همزمان با عبور ترافیک.

- محور شمشک به دیزین.

-محور اولنگ - شاهروز در استان های گلستان و سمنان (به علت عدم ایمنی کافی).

-محور استهبان - نیریز.

-محور بوئین زهرا - اشتهارد.

-محور فرعی دارزین - دهبکری.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز