خبرگزاری کار ایران

کودک ربوده شده داخل خودرو سرقتی توسط گشت پلیس پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۴۶۷

شب گذشته ماموران انتظامی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی کودکی هفت ساله را که هنگام سرقت داخل خودروی پدر بزرگش بود را پیدا و به آغوش خانواده باز گرداندند.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰، ماموران انتظامی از وقوع سرقت یک دستگاه سواری پژو که کودکی خردسال در آن بود  مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.  

 وی افزود: ماموران انتظامی کلیه کلانتری‌های شهر اصفهان و یگان امداد با اجرای طرح مهار، کلیه نقاط شهر را تحت کنترل و نظارت خود در آوردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق که عرصه را بر خود تنگ دید خودرو و کودک را در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان رها کرد و متواری شد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه کودک توسط یکی از تیم های گشتی پیدا شد، بیان داشت: مبینای هفت ساله صحیح و سالم به خانواده اش تحویل داده شد و سارق نیز به زودی دستگیر می‌شود.  

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: پدر بزرگ این کودک سوئیچ خودرو را داخل آن گذاشته و فرصت ارتکاب جرم را برای سارق فراهم کرده بود که از مردم فهیم تقاضا می شود با رعایت عوامل پیشگیرانه، فرصت ارتکاب جرم را فراهم  نکنند، هیچگاه کودک خردسال خود را در خودرو تنها نگذارند و هنگام ترک خودرو حتی برای لحظه ای، آن را خاموش و قفل کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز