خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

کشور تا ارتقای علمی نداشته باشد حرف ما در دنیا پیش نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۴۰

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: کشور تا ارتقای علمی نداشته باشد حرف ما در دنیا پیش نمی‌رود. یکی از دلایلی که امروز دنیا جرات روبه‌ره شدن با ایران را ندارد همین ارتقای علمی است، مانند ساختن موشک خرمشهر که همه دنیا درباره آن حرف زدند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله گلپایگانی (رئیس دفتر مقام معظم رهبری) در مراسم بهره‌برداری و افتتاح ۱۳۰ مدرسه بنیاد برکت گفت: تقارن این مراسم با روزهای محرم مهم است. واقعه کربلا در ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او ادامه داد: املاک، موقوفات و مخارجی که این شب‌ها برای امام حسین توسط مردم هزینه می‌شود؛ همگی نشان‌گر احساسات پاک مردم است که این احساسات در کارهای خیر و کمکم به دیگران نیز وجود دارد.

گلپایگانی با بیان اینکه متاسفانه هنوز مناطق محروم در گوشه و کنار کشور وجود دارد، افزود: هم‌چنان روستاها و شهرهای محرومی در کشور وجود دارد که بنیاد برکت یکی از انجمن‌هایی است که به آنها خدمت می‌کند و همه این مسائل از برکت وجود مقام معظم رهبری است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز از هزار و ۳۵۰ مدرسه ۱۳۰ مدرسه برکت به بهره‌برداری می‌رسد که ۱۷هزار دانش‌‌آموز را تحت پوشش قرار می‌دهد با این اقدامات ریشه بی‌‌سوادی کنده می‌شود.

او تاکید کرد: کشور تا ارتقای علمی نداشته باشد حرف ما در دنیا پیش نمی‌رود. یکی از دلایلی که امروز دنیا جرات روبه‌ره شدن با ایران را ندارد همین ارتقای علمی است، مانند ساختن موشک خرمشهر که همه دنیا درباره آن حرف زدند‌.

گلپایگانی افزود: تنها علاج ما کوتاه شدن دست علمی از غرب است. این جاده یک‌طرفه به غرب باید برگشت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز