خبرگزاری کار ایران

تاکید بر بروزرسانی تجهیزات و امکانات کمک آموزشی در ناجا/احتمال معافیت پزشکان پایور از برخی طرح‌های آموزشی

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۵۳

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم بروزرسانی مستمر دانش و مهارت های بهیاری، افزود: در حوزه آموزش کارکنان ما نیازمند تغییرات و تحولات به ویژه در زمینه ارتقای تجهیزات کمک آموزشی هستیم.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" امیرحسین یاوری" در مراسم جشن دانش آموختگی و اعطای درجه ۳۰ نفر از هنرجویان بهیاری هنرستان مجتمع آموزشی معاونت بهداد ناجا ضمن قدردانی از هیئت رئیسه معاونت بهداد، اساتید و خانواده بهیاران که بهترین سرمایه هایشان را در اختیار ناجا قرار داده اند، خطاب به دانش آموختگان دوره بهیاری، اظهارداشت: جامعه هدف شما بهیاران، کارکنانی هستند که اغلب ساعات زیادی از شبانه روز را در شرایط دشوار و تحت استرس سپری کردند علاوه بر تسکین درد جسمی خود نیازمند حمایت عاطفی شما در تحمل آلام و دردهایشان هستند.

وی، با تاکید بر لزوم بروز رسانی مستمر دانش و مهارت‌های بهیاری، افزود: در حوزه آموزش کارکنان نیازمند تغییر و تحولات به ویژه در زمینه ارتقاء تجهیزات کمک آموزشی هستیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا از احتمال معافیت پزشکان پایور از شرکت در دوره دفاع شخصی و آزمون تیراندازی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با ایجاد امکان اعزام کارکنان به دوره‌های کوتاه مدت علمی خارج از کشور گام‌های موثرتری در راستای ارتقای آموزش کارکنان ناجا برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز