خبرگزاری کار ایران

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۳۶ کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۴۴

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر، هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه‌دار و کشف یک تن و ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در این عملیات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و زاهدان از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو در جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، روز گذشته سه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی ایرانشهر به زاهدان شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر می شوند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید، یک قاچاقچی به هلاکت و ۲ سوداگران مرگ نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان ۸۱۳ کیلو گرم تریاک و ۲۲۳ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز