خبرگزاری کار ایران

نجفی در دیدار با ربیعی پیشنهاد داد:

تشکیل شورای هماهنگی فعالیت‌های اجتماعی شهرداری تهران و وزارت رفاه

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۸۱۶

شهردار تهران با بیان اینکه شهرتهران از جهات مختلفی آسیب دیده و آسیب پذیر است، گفت: باید چاره ای بیاندیشیم تا از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب‌تری برسیم. درواقع در فرصت 4ساله موجود که فرصت کمی هم است باید حداکثر سعی خود را برای خدمت به شهروندان تهرانی انجام دهیم.

به گزارش ایلنا،  صبح امروز جلسه ای با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور، نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی، عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، فیروزفر رییس ستاد توانمندسازی زنان شهرداری تهران و جمعی از مدیران مرتبط به منظور ایجاد همکاری های بیشتر برای رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان اجتماعی در پایتخت برگزار شد.

 محمدعلی نجفی با بیان اینکه شهرتهران از جهات مختلفی آسیب دیده و آسیب پذیر است، گفت: باید چاره ای بیاندیشیم تا از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب‌تری برسیم. درواقع در فرصت 4ساله موجود که فرصت کمی هم است باید حداکثر سعی خود را برای خدمت به شهروندان تهرانی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بهترین راه برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و تقویت آن نشان دادن کارآمدی نظام به مردم و جهانیان است، اظهارکرد: ما در تمامی کارها و زمینه ها صددرصد روحیه و آمادگی تامل را داریم. در این دو هفته هم بخش عمده ای از وقتم را صرف تعامل با سازمان های مختلف به منظور خدمت به شهروندان کردم.در خصوص جلسه امروز هم معتقدم همکاری ما با وزارت تعاون قطعا منجر به هم افزایی می شود  و انشاالله پس از ایجاد تعاملات یک سری از برنامه های مشترک را به اجرا می گذاریم. 

شهردار تهران با ارایه پیشنهادی مبنی بر تشکیل شورایی متشکل از اعضای دو ارگان شهرداری و وزارت تعاون عنوان کرد: تشکیل شورای متشرک مشتمل بر چندین کارگروه در کنار مشخص کردن موارد دارای اولویت و فوریت و ارجاع موضوعات و مشکلات شهر به این شورا می تواند به هم افزایی هر چه بیشتر بیافزاید و منجر به تصمیم گیری های بهتری شود.

نحفی ادامه داد: پیشنهاد من این است نام شورای هماهنگی برنامه ها و فعالیت های اجتماعی شهرداری و وزارت تعاون را برای این کمیته همکاری برگزینیم و اولین گزارش شورا یک ماه بعد ارایه شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی چهره ظاهری شهر از طیف آسیب ها هم اولویت دارد و هم فوریت گفت: در گذشته همکاری های میان شهرداری و وزارت تعاون در زمینه های مختلف شکل گرفته اما امیدواریم در آینده عمق و سطح این ارتباطات بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز