خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان سنجش آموزش به ایلنا خبر داد:

فرصت مجدد ثبت‌نام در دوره‌ کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۷۸۸

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از فرصت مجدد برای ثبت‌نام در دوره‌ کاردانی دانشگاه علمی و کاربردی خبر داد و گفت: متقاضیان از امروز 19 شهریور تا روز چهارشنبه 22 شهریور می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره ثبت‌نام مجدد در دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گفت: با توجه به تقاضای برخی مراکز و واحدهای علمی کابردی برای فراهم کردن امکان ثبت‌نام از داوطلبانی که موفق در ثبت نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی ۹۶ نشدند، مهلت مجددی برای ثبت‌نام آنها فراهم شد.

او ادامه داد: همه متقاضیان دوره‌های فوق از امروز یکشنبه ۱۹تا روز چهارشنبه ۲۲ شهریور فرصت دارند، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و مندرجات اطلاعیه‌های منتشره به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین مهلت تعیین شده به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز