خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

شرط مصونیت در فضای مجازی، خودکنترلی است/ جمهوری اسلامی در فرهنگ‌سازی حجاب موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۹۴

خاموشی با اشاره به پیامدهای منفی فضای مجازی تصریح کرد: شرط مصونیت در فضای مجازی، خود کنترلی است که افراد بایستی در این رابطه خود را تقویت کنند تا از بحران هویت به دور باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی در آیین اختتامیه جشنواره ملی چادرهای آسمانی، با بیان اینکه تفکر صحیح دینی و برداشت صواب از دین واعتقادات، امروزه بازار جدیدی دارد، گفت: این بازار به گونه‌ای است که از یک سو شاهد رونق اسلام هستیم و از سوی دیگر برخی از کشورها در تلاش هستند تا اسلام را مغلوب کنند و اسلام‌هراسی را در جامعه گسترش دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت چهار دهه، در فرهنگ‌سازی حجاب بسیار موفق بوده و این نکته بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب در شورای عالی فرهنگی مطرح و به تصویب رسید؛ برای آنکه جامعه اسلامی، رنگ و لعاب اسلامی داشته باشد باید به موضوع حجاب توجه بیشتری شود. همچنین مکان‌های عمومی، مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد ما باید بیانگر هویت اسلامی باشند. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پیامدهای منفی فضای مجازی تصریح کرد: شرط مصونیت در فضای مجازی، خودکنترلی است که افراد باید در این رابطه خود را تقویت کنند تا از بحران هویت به دور باشند.

خاموشی با اشاره به آیات سوره نور خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم، علاوه بر زنان به مردان نیز توصیه‌های فراوانی را برای حفظ حجاب کرده که این امر، حاکی از آن است حفظ حجاب متعلق به زنان نیست بلکه مردان نیز باید حجاب خود را حفظ کنند. همچنین تربیت فرزندان باید از خانه آغاز شده و  به مدرسه، دانشگاه و جامعه منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز