خبرگزاری کار ایران

ترکمانا نعل را وارونه زن !

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۱۵

شفافیت رسانه‌ای و آزادی رسانه‌ها همواره از اجزای لاینفک اعتقادات اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهان بوده و هست.

شفافیت رسانه‌ای و آزادی رسانه‌ها همواره از اجزای لاینفک اعتقادات اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهان بوده و هست به گونه‌ای که تجلی این اعتقاد را در اولین تصمیم شورای پنجم در علنی کردن هر دو جلسه شورا با حضور همه اصحاب رسانه‌ها و خبرنگاران شاهدیم امری که در شوراهای گذشته بصورت یک جلسه منظم غیر علنی در هفته دنبال می شد.

این بار اعتراض اینجانب و دو عضو دیگر شورا به تصویر منتشره توسط یکی از نیروهای اداری شورا(و نه خبرنگاران) در سایت یکی از وابستگان شورای گذشته - که از قضا سعی بلیغی در تخریب شورای جدید دارد - دستمایه خبرسازی جدیدی گردید به گونه ای که گویا بر سر حضور آزاد خبرنگاران و اصحاب رسانه بین اعضای شورا کشمکش رخ داده است!

هرچه هست این رویکرد جدید برخی عزیزان در دفاع از آزادی بیان و رسانه‌ها را باید به فال نیک گرفت و امیدوار بود که این رویکرد نوین نویدبخش روزی باشد که رسانه‌های تصویری متنوع و تاسیس شبکه‌های رادیو تلویزیونی خصوصی نیز در میهن عزیز تبلور و ظهور یابد.

روزی که اصحاب رسانه همیشه و همه جا قدر بینند و بر صدر نشینند و  قدردانی از تلاش‌های یکایک خبرنگاران پایبند به منافع مردم که همکار و همراه جامعه در ادای حقِ دانستن و در جریان امور بودن است به امری همگانی در حاکمیت و جامعه مدنی تبدیل شود.

مجید فراهانی

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز