خبرگزاری کار ایران

دستگیری دو سارق موبایل قاپ

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۹۱

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ روز گذشته، از دستگیری دو سارق به عنف و کشف یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش از آنها، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در محله نارمک به یک دستگاه موتورسیکلت با ۳ نفر راکب و ترک‌نشین که پلاک آن مخدوش بود، مشکوک و برای بررسی موضوع به راکب موتورسیکلت فرمان ایست می‌دهند؛ ولی آنان به محض مشاهده واحد گشت پلیس از محل فرار می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله عوامل کلانتری به تعقیب آنان پرداخته و پس از تعقیب و گریز، در یکی از خیابان‌های بن‌بست یکی از سرنشینان موتورسیکلت پیاده و با تهدید سلاح سرد سعی می‌کرد از دست ماموران انتظامی متواری شود که در نهایت دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد ولی راکب و سرنشین دیگر موتورسیکلت از محل متواری می‌شوند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: متهم علاوه بر قبول بزه انتسابی و اعتراف به چندین فقره سرقت به عنف در چند روز اخیر، دو همدست و مخفیگاه آنان را معرفی و تیمی برای دستگیری سارقان با هماهنگی مقام قضایی اعزام شد.

رئیس کلانتری گفت: عوامل کلانتری به طور نامحسوس مخفیگاه آنان را تحت نظر گرفته و مشخص شد که یکی از سارقان در مخفیگاه حاضر و موتورسیکلت با پلاک مخدوش نیز در همان محل موجود است که طی یک عملیات پلیسی، سارق دوم نیز دستگیر و به همراه موتورسیکلت  به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ  ناصری‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: دو سارق تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات تکمیلی  شدند و تحقیقات به منظور دستگیری سارق سوم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز