خبرگزاری کار ایران

معاون امور متوسطه آموزش و پرورش خبر داد:

اعتبار 100 میلیارد تومانی آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۰۳

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ارسال تجهیزات آموزشی به ارزش یکصد میلیارد تومان به مدارس سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا علی زرافشان، معاون امور متوسط آموزش و پرورش  در نشست مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در ساختمان شهید رجایی، گفت: براساس گزارش استان‌ها ، کمیته‌های استقبال از مهر تشکیل و طبق روال سال‌های قبل تمهیدات لازمه جهت بازگشایی مدارس پیش بینی شده است .

او افزود: موضوع استقرار پایه یازدهم یکی از مسائل مهم سال تحصیلی جدید است و خوشبختانه محتوای آموزشی، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای استقرار پایه یازدهم با کیفیت بالا مهیا شده است.

زرافشان گفت : کلید استقرار با کیفیت پایه یازدهم توجه به آموزش معلمان است که این برنامه اجرا می‌شود.

معاون امور متوسطه آموزش و پرورش با اشاره به موضوع هدایت تحصیلی گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، امسال مشکلات سال قبل را نداشتیم و از توزیع متوازن نیز فاصله‌ای نگرفته‌ایم.

او افزود: پوشش تحصیلی در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش 26 درصد است که فاصله چندانی با آنچه در برنامه ششم مشخص شده است ندارد. بیش از 100 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی با هدف تجهیز مدارس خریداری شده که جهت توزیع در مدارس به زودی به استان‌ها ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز