خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

وزارت کشور هنوز حکم شهرداری را ابلاغ نکرده/هنوز شهردار نیستم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۸۹

حکم من هنوز رسما از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است در نتیجه هنوز رسما شهردار تهران نیستم. البته در حال حاضر مشغول انجام کارهای مقدماتی همچون برگزاری جلسات با مدیران و معاونت‌های شهرداری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز  جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای شورای شهر٬  مدیران و معاونین شهرداری برگزار کرد.

شهردار تهران در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کارش رسما  آغاز نشده است، گفت: حکم من هنوز رسما از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است در نتیجه هنوز رسما شهردار تهران نیستم. البته در حال حاضر مشغول انجام کارهای مقدماتی همچون برگزاری جلسات با مدیران و معاونت‌های شهرداری هستیم.

 او ادامه داد: پیش از صدور حکم اقداماتی در راستای آمادگی بیشتر  انجام خواهم داد و این جلسه  برای آشنایی بیشتر و هماهنگی‌های اولیه است.

نجفی در پاسخ به این سوال که کار در شهرداری سخت‌تر است یا آموزش و پرورش گفت: شهرداری مستقیم با مردم در ارتباط است در نتیجه کار در این سمت شیرین‌تر خواهد بود.

او درباره اولویت‌های کاری خود در شهرداری افزود: با توجه به اینکه همه مسایل با یکدیگر در ارتباط هستند تعیین اولویت دشوار است.البته اولویت‌ها و فوریت‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و من لیستی از اولویت‌ها و فوریتها تهیه کرده‌ام.

شهردار تهران درباره جابه‌جایی در معاونت‌های شهرداری افزود: در طول هفته با معاونت‌هایی که زیر نظر آقای قالیباف کار می‌کردند جلسات خصوصی خواهم داشت و از وضعیت کار آنها مطلع خواهم شد. ممکن است برخی از آنها نخواهند به کار خود ادامه دهند یا من بخواهم با فرد دیگری کار کنم. هنوز هیچ تصمیمی برای تغییر و جایگزینی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز