خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده برنامه‌های خود برای شهرداری تهران را در اختیار نجفی قرار داد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۸۶

مهرعلیزاده برنامه‌های خود برای شهرداری تهران را در اختیار نجفی گزینه اول شورای منتخب تهران قرار داد.

به گزارش ایلنا، مهرعلیزاده برنامه‌های خود برای شهرداری تهران را در اختیار نجفی گزینه اول شورای منتخب تهران قرار داد.

در این دیدار که روز یکشنبه ۲۲ مردادماه انجام شد، مهرعلیزاده توفیق خدمتگزاری مردم تهران را با تمام مشکلات عظیمی که در شهرداری و شهر تهران وجود دارد به نجفی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

هر دو نفر در این دیدار، اتخاذ روش رای گیری به صورت اجماع را، در جهت هم‌افزایی برای تقویت پشتوانه شهردار منتخب، مثبت ارزیابی کردند.

گفتنی است در انتخاب گزینۀ شهرداری که رقابت پایانی آن روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه بین نجفی و مهرعلیزاده انجام شد. بنابه پیشنهاد مهرعلیزاده، روش اجماع در رای گیری جهت هم افزایی جایگزین روش رقابتی گردید.

مهرعلیزاده خطاب به نجفی گفت: تیم کار‌شناسی و اتاق فکر تهیه کننده برنامه که متشکل از ۱۵۶ نفر از اساتید دانشگاه، کار‌شناسان و متخصصین مدیریت شهری، اقتصادی و اجتماعی هستند و شش ماه بر روی این برنامه تلاش نموده‌اند به عنوان پشتوانه علمی و اجرایی از شما حمایت خواهند کرد.

در این دیدار نجفی از اقدام پسندیده مهرعلیزاده در ارائه برنامه خود به وی و اعلام آمادگی تیم‌های کارشناسی‌اش برای حمایت‌های علمی و اجرائی تشکر نمود و افزود کاش این رویه و مشی شما از سوی همگان در رقابت‌ها و موارد مشابه رعایت شود.

نجفی همچنین از اعتبار و دقّت برنامه پیشنهادی محسن مهرعلیزاده تقدیر کرد و افزود: همگان اعلام می‌کردند که جنابعالی برنامه مطالعه شده، دقیق و حاوی سیاست‌ها و اقدامات اجرائی را ارائه نمودید که اینک می‌تواند در ادارۀ شهرداری و در جهت خدمت به مردم تهران مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ضمن استقبال از طرح‌های یکصد روزه مهرعلیزاده که ۳۵ مورد بوده است، فهرست ۱۲۴ طرح عملیاتی و اجرایی ایشان در چهار بخش ۱۰۰ روزه، کوتاه مدّت، میان مدّت و بلند مدّت را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز